• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais metais visoje Lietuvoje vyks didelės apimties kelių ir jų infrastruktūros atnaujinimo darbai, kurie išbandys visų vairuotojų kantrybę. Pasak „Via Lietuva“ vadovo Mariaus Švaikausko, infrastruktūros atnaujinimo darbai tęsis iki pat vėlyvo rudens.

Šiais metais visoje Lietuvoje vyks didelės apimties kelių ir jų infrastruktūros atnaujinimo darbai, kurie išbandys visų vairuotojų kantrybę. Pasak „Via Lietuva“ vadovo Mariaus Švaikausko, infrastruktūros atnaujinimo darbai tęsis iki pat vėlyvo rudens.

REKLAMA

„Dalyje objektų jie pradėti iškart pasibaigus technologinei žiemos darbų pertraukai. Šiuo metu jau daugelyje objektų vyksta intensyvūs  infrastruktūros atnaujinimo darbai, kurie tęsis iki vėlyvo rudens. Šiltuoju metų laiku daugiau keliaujantiems kelių remontas pareikalauja kantrybės, mums tai iššūkis užtikrinti, jog visi darbai vyktų tiksliai taip, kaip suplanuota, laiku, ir sukeliant kaip įmanoma mažiau nepatogumų eismo dalyviams. Vis tik, kad ir kiek remontuojami keliai keltų nepatogumų reikia suprasti, kad jie laikini, o rekonstruoti kelius būtina tam kad ateityje kelių infrastruktūra būtų saugesnė bei patogesnė“, – sakė „Via Lietuva“ vadovas Marius Švaikauskas. 

Nepaisant šiemet suplanuotų darbų, remonto darbų keliuose turėtų būti daroma dar daugiau. Pasak „Via Lietuva“ vadovo, šiuo metu daugiau nei 5 500 iš 21 000 km „Via Lietuva“ prižiūrimų automagistralinių, magistralinių, krašto ir rajoninių kelių būklė netenkina, dar maždaug 1000 kilometrų kelių būklė yra pasiekusi ribą, kas reiškia, kad į šių kelių dangos renovaciją neinvestavus artimiausius metus, jie papildys prastos būklės kelių sąrašą.  Netenkinančios ir „ant ribos“ būklės keliams sutvarkyti reikia maždaug 6,5 mlrd. Eur. Ir šis procesas užtruktų ne vienerius metus.

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindinis dėmesys šiemet bus skirtas pagrindinei Lietuvos automagistralei A1 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda). Iš viso kelio dangos remontas bus atliekamas septyniuose A1 kelio atkarpose, bendras jų ilgis – net 23 kilometrai. Tai didžiausias šioje automagistralėje remontuojamų kilometrų skaičius per paskutinį dešimtmetį. Visų suplanuotų atnaujinti kelio atkarpų remontą numatyta baigti iki rudens pabaigos.  

REKLAMA

Šioje automagistralėje netrukus prasidės ir Krunos tilto rekonstrukcijos darbai, kurių metu, siekiant užtikrinti maksimalų eismo pralaidumą, saugumą ir patogumą, pirmiausia, bus statomas laikinas tiltas. Taip pat bus tęsiami ir A. Meškinio tilto rekonstrukcijos darbai, kurių pabaiga numatyta šių metų pabaigoje. 

Bene svarbiausias 2024-ųjų projektas – blogiausiu Lietuvoje tituluojamo A14 kelio ruožo Molėtai–Utena atnaujinimas. 30-ies kilometrų atkarpą suplanuota atnaujinti vos per 10 mėnesių, t. y. iki šių metų pabaigos.  Prieš beveik 50 metų iš atskirų gelžbetonio blokų nutiestas kelias žadėtas atnaujinti dar prieš dešimtmetį, tačiau realūs darbai prasidėjo tik praėjusiais metais: ruožas ties Utenos miestu pradėtas remontuoti praėjusiais metais, bus baigtas šį rudenį, atkarpa nuo Molėtų iki Utenos pradėta rekonstruoti šių metų kovo mėn., bus baigta šių metų pabaigoje.  

REKLAMA
REKLAMA

Vykstantiems poilsiauti į Kuršių neriją šią vasarą taip pat nepavyks pralenkti remonto darbų. Suplanuota atnaujinti 10-imties kilometrų automobilių kelio atkarpą nuo Alksnynės iki Juodkrantės. Darbai bus pradėti jau kitą savaitę. Gražiausiame Lietuvos kurorte kovo mėnesį startavo ir dviračių tako Smiltynė-Nida atkarpos pro Juodkrantę link Pervalkos, Preilos ir jūros link rekonstrukcija. Automobilių kelio ir dviračių tako atnaujinimo darbai Kuršių nerijoje bus baigti dar šį rudenį.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šį mėnesį planuojama atnaujinti ir Trakų viaduko remonto darbus, kurie tęsis iki metų pabaigos.

Iš viso 2024-aisiais „Via Lietuva“ planuoja suremontuoti per 30 valstybinės reikšmės keliuose esančių tiltų ar viadukų. Dalyje jų – darbai jau prasidėjo (kaip Marvelės viadukas, kurio remontas bus baigtas iki šių metų gruodžio mėnesio). Dalyje – vykdomi pasiruošimo vykdyti darbus veiksmai (Sargėnų estakada).

Intensyvūs darbai vyks ir kitose šalies vietose: bus tęsiamas kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos atnaujinimas, remontuojama magistralė Ryga–Šiauliai–Tauragė, pradėtas tiesti Jonavos aplinkkelis (I etapas), vykdomi kiti karinio mobilumo projektai ir pan.

Iš viso šiais metais „Via Lietuva“ yra suplanavusi į tiltų tvarkymą investuoti apie 88 mln. Eur, kelių atnaujinimą (paprastasis ir kapitalinis kelių remontas) – apie 127 mln. Eur.

REKLAMAAutobilis.lt
Pries pradedant darbus vertetu kelininkams nuvykti i Vokietija ar Lenkija ir pasimokyti kaip yra daromi keliai.
Gerai, kad dviraciu tik vazineji, tai nieko ir nesupranti apie kelius
Tai kodel Lenkijos autostrada skiriasi nuo mūsų per tris šviesmečius?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų